Hoe te roken effectief Quit

Hoewel elke ex-roker heeft zijn eigen unieke verhaal over hoe ze stoppen met roken, zijn er een aantal beproefde manier om het roken methoden die goed door de jaren heen hebben gewerkt stoppen. Leg niet te veel druk op jezelf, dan kunt u altijd uit te proberen verschillende methoden en werk je weg naar het vertellen van uw eigen hoe je met roken verhaal stoppen.

* Probeer het roken minder sigaretten dan normaal. Voor veel rokers, elektronische sigaret kopen goedkooproken stak paar uur zonder roken kan blijken te zijn zeer moeilijk. Vertrouwd te maken met het gevoel en begrijpen hoe moeilijk het kan zijn. Ik weet wat je zegt, “Waarom de praktijk run voor het lijden”. Sommige rokers krijgen erg paniekerig toen ze voor het eerst te ervaren een ernstige terugtrekking symptoom. Het is net als dompelen je teen in het zwembad voordat springen in. Je wilt niet te worden ontmoedigd om een punt waar je niet eens stel je ooit stoppen met roken.

* Sla de hele ochtend roken sessie. Ervaren wat er gebeurt als je niet springen start uw dag met uw nicotine fix. Dit is anders dan slechts een paar uur standhouden zonder roken. Je zal proberen om een ​​hele ochtend door te brengen zonder het roken van één sigaret. Met genoeg geduld van uw kant, tegen de middag, wanneer u op het punt om eindelijk Licht in de duisternis, zal je een paar dingen opmerken. Eerst is het de ups en downs van het verlangen. De terugtrekking symptoom is niet constant en er zal lange periodes, een hele brok van minuten die verder gaan door als je niet echt het gevoel veel verlangen zijn. Dit gold voor veel ex-rokers die ik heb geïnterviewd en het was waar voor mij ook. Je moet dit proberen in de ochtend, want anders is het niet anders dan de bovenstaande methode. Ik moedig u aan om dit te proberen, omdat veel ex-rokers zal getuigen van het feit dat op je stoppen met de dag, moet je ervoor zorgen dat je de dag schoon te beginnen zonder een rook. By the way, als je stoppen met roken voor goed, je zal onvermijdelijk last heeft van deze ochtenden.

* Voor sommigen is het uitstellen van het roken van een half uur tot een uur per keer hunkering klappen doet wonderen. Opnieuw is een werkwijze vergelijkbaar met de bovenstaande twee maar het is zeer verschillend in zijn aanpak. Deze methode wordt gebruikt om strategisch bezuinigen op het aantal sigaretten rookt u per dag, maar in een zeer geleidelijke wijze. Vermindering van het aantal gerookte sigaretten per dag zal ongetwijfeld nuttig zijn bij het ​​stoppen met roken. De algemene vuistregel is hoe minder je rookt per dag, de minder ernstige ontwenningsverschijnselen je zal hebben. Vergeet niet, als je weet dat je niet een bijzonder geduldig persoon. Je wilt niet om deze methode te proberen.

* Stoppen met roken hulp producten werk te doen, hoef je alleen maar te werken met hen. Er is geen stoppen met roken product dat geschikt is voor elke roker in de wereld. Terwijl een bepaald product beter voor Joe no.1 kan werken, zou Jo no.2 gewoon beter doen met een ander product. De terugkerende kosten van het gebruik stoppen met roken producten moeten minder dan de kosten van het handhaven verslaving meeste rokers zijn. Dat is zelfs niet het tellen van het feit dat als je eenmaal gestopt hoeft u niet langer te kopen extra stoppen met roken producten, maar je zult het roken te houden, zolang je nog een verslaafde. Je moet dat stoppen met roken producten zijn bedoeld om u te helpen bij de bestrijding van nicotineverslaving te begrijpen. Ze zijn niet automatisch repareren alle producten en ze niet beweren te zijn. Het is nutteloos, tenzij gebruikt zoals bedoeld. Zodat u zich misschien af​​: “Sinds ik al het werk doen, waarom zou ik eens de moeite met deze producten”. Het antwoord daarop is het simpel. U kunt mijlen draaien zonder sneakers, maar dat betekent niet dat je het doet. U kunt sneller en veiliger lopen als je gewoon op een sneaker, dus kiezen we om te draaien met onze sneakers op. Stoppen met roken hulpmiddelen kan het stoppen met roken ervaring overal van eenvoudig tot aanvaardbaar voor veel rokers te maken. Zoals ontwenningsverschijnselen dagen kan duren tot weken gelijk te krijgen kunt u de kwaliteit van uw leven aanzienlijk beter dan te gaan cold turkey te maken.

* Overtuig een buddy te stoppen met roken met u, kan iedereen in je leven die roken deelnemen. Het hebben van een stoppen met partner kan zowel kameraadschap of concurrentievermogen triggeren en ofwel men kan nuttig zijn in het stoppen met roken zijn. Als je niet weet wie rookt, maakt een weddenschap met een vriend op die u kunt stoppen. Vertel iedereen die je kent je stoppen, hun steun en de verantwoordelijkheid die komt met uw aankondiging zal u helpen uw woord te houden en blijf sigaret gratis.

* Stel geen een rustige dag, in plaats van te stoppen op de dag dat de sigaret smaak bijzonder vervelende. Elke roker heeft ongetwijfeld deze dagen wanneer sigaret smaak verschrikkelijk. Alleen natuurlijk het volgen van deze adviezen het meest waarschijnlijk zal je niet stoppen, maar je kan verschillende strategieën met elkaar te combineren. Bijvoorbeeld, je begint met het kappen van de sigaretten je rookt. Vertel iedereen die je kent je stoppen en ga pak een nicotine kauwgom bij uw plaatselijke apotheek. Wacht tot “de dag” komt, moet het gemakkelijk genoeg zijn. Als ex-roker weet ik rokers leven door vervelende sigaret proeverij dagen op zijn minst een paar keer per maand. Gebruik het gewoon als een ander arsenaal aan uw nicotine afhankelijkheid te bestrijden, het is zo simpel als dat.

* Stop met het kopen van sigaretten door de doos of onderdelen in huis. Dwing jezelf om een ​​nieuw pak te kopen elke keer dat je uit sigaretten maken roken erg lastig voor jezelf lopen. Rokers hebben de neiging om meer dan gebruikelijk te roken als ze weten dat ze extra sigaretten gevuld door het dak.

* Vraag uw roker vrienden te roken om je heen te vermijden. Als je vrienden bezwaar tegen het idee, probeer weg te blijven van hen voor ongeveer een maand. Het is absoluut noodzakelijk dat u niet blijven hangen in de buurt van sigaretten rookt omdat het voor de meeste mensen stoppen met roken is al moeilijk genoeg is.

* Vermijd het drinken ten koste van alles. Veel rokers kunnen niet weerstaan ​​aan één oplichten met een koude. U hoeft niet te stoppen voor altijd drinken, maar probeer om alcoholische dranken voor twee weken te vermijden. Als u aandringen op het drinken van wijn, bier, of wat u ook bent in, laat ze niet te drinken in bars en drinken minder dan je normaal zou doen.

* Gooi al uw roken gear. Van aanstekers tot asbakken, ook die wedstrijden heb je in voorraad voor het geval dat je aansteker besluit te geven. Zich te ontdoen van alles wat iets te maken met het helpen van uw rookgewoonte heeft.

Voor de meeste rokers zullen stoppen met roken niet naar beneden komen om een enkele actie waardoor ze om te stoppen. In het algemeen is het de combinatie van strategieën en het voortduren van dat de verslaving zal eindigen. goedkooproken Haal het meeste uit van alle informatie over het roken te stoppen en geef niet op, zelfs als u niet op uw eerste poging. Het maakt niet uit hoeveel pogingen er nodig is, alles wat er toe doet is dat je stoppen met roken. Good luck.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s